لوگو سما سفر

5 دلیل برای سفر به جزیره قشم

گشت روزانه ی هرمز

اگر سفر به بزرگترین جزیره‌ی ایران و گشت‌وگذار در لوکس‌ترین مراکز خرید آن شما را قانع به سفر نکند؛ بی‌شک دیدن تفریحات فوق‌العاده‌ی قشم و غواصی در اعماق خلیج فارس اشتیاق شما را قلقلک خواهد داد. جزیره قشم در تنگه هرمز مملواز جاذبه‌های گردشگری، تفریحات آبی، هوایی، آفرودی و… است. همچنین از مهمترین بنادر تجاری تشکیل شده که سالانه مسافران زیادی را برای خرید به سمت خود راهی می‌کند. بنابراین برای سفر به قشم نیازی به داشتن دلیل‌های بزرگ ندارید زیرا سواحل آن آنقدر تمیز و مناظر آن آنقدر دلربا هستند که حداقل یک بار  باید از آن‌ها دیدن کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • 1.تجربه های هیجان انگیز
  • 2.با رفتن به جزیره قشم از 4 جزیره دیدن کنید
  • 3.خرید
  • 4.جاذبه های گردشگری
  • 5.غذاهای دریایی

1.تجربه های هیجان انگیز

پاراسل
پاراسل
  • پاراسل

پرواز بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس با آسمانی آبی و هوایی تمیز از فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که تا به حال داشته‌اید. پاراسل قشم (چتربازی در قشم) به‌صورت انفرادی، 2 نفره و حتی 3 نفره در زمان‌های 5 الی 10 دقیقه و در ارتفاع 100 الی 300 متر صورت می‌گیرد و چتر شما با اتصال به قایق موتوری به جلو حرکت می‌کند. لذا توصیه می‌کنیم این تفریح شگفت‌انگیز را در سفر به قشم از دست ندهید.

غواصی
غواصی در آب‌های خلیج فارس
  • غواصی در آب‌های خلیج فارس

یکی‌از لحظات متفاوت سفرتان غواصی در قشم و گشت‌وگذار در اعماق خلیج فارس است. سفری پرماجرا با شناکردن میان ماهی‌ها و جانوران دریایی که پس از آموزشی کوتاه با دریافت تجهیزات لازم صورت می‌گیرد. شما برای آموزش غواصی در قشم می‌توانید به کلوپ غواصی نگین ساحل قشم یا دیگر مراکز مراجعه کنید.

فلای بورد
ورزش فلای بورد و معلق‌شدن در هوا
  • ورزش فلای بورد و معلق‌شدن در هوا

اگر عاشق ارتفاع، هیجان، پرواز در آسمان و حس آزادیِ نهفته در آن‌ها هستید، هرگز فلای بورد قشم را از دست ندهید! این ورزش جسورانه از بهترین تفریحات آبی قشم شناخته می‌شود و در پارک زیتون یا پارک آبی قشم وجود دارد. شما با پوشیدن جلیقه نجات و سپس سوار بر یک جت اسکی که آب را با فشار پمپاژ می‌کند، در آسمان معلق خواهید شد. قیمت فلای بورد قشم در تابستان 1400، از 200 تا 400 هزارتومان ارائه می‌شود. از دیگر تفریحات این جزیره می‌توانیم به شاتل سواری قشم یا همان تیوپ سواری در دریا اشاره کنیم که نوع دیگر آن بنانا سواری است. این مراکز تفریحی تجربه‌ی لذت بخشی را در سفر به قشم برای شما رقم خواهند زد.

سافاری
پیست سافاری قشم
  • پیست سافاری قشم برای عاشقان سرعت

پیست سافاری قشم یکی‌از بهترین قطب های پیست سافاری در ایران است. این سفر گردشگری برای عاشقان رانندگی پرسرعت در کویر تفریح به‌یادماندنی‌ای خواهد شد. اگر می‌خواهید بدانید «پیست سافاری قشم کجاست؟» باید بگوییم برای رفتن‌به این پیست مکان‌های زیادی وجود دارد که یکی‌از آن‌ها جاده ی درگهان قشم است. شما علاوه‌بر سافاری می‌توانید کارتینگ در قشم، باگی سواری در قشم و… نیز را تجربه کنید.

2.با رفتن به جزیره قشم از 4 جزیره دیدن کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *